De WERKplaats College
Naast verblijven en verbinden stimuleren wij graag verdieping, want kennis moet je tenslotte delen, daar worden we allemaal beter van, vind je niet?
Graag nodigen wij jullie daarom uit deel te nemen aan een nieuwe verdiepingsslag. Vanaf dit jaar zal er een aantal keer per jaar een De WERKplaats College plaatsvinden. Een dagdeel geheel verzorgd door het team van de WERKplaats met een interessante en spraakmakende lezing als hoogtepunt van de middag/avond. Uiteraard wordt het college gehouden op een locatie van De WERKplaats.
De kick-off op 22 maart zal plaatsvinden op onze locatie in Maastricht en staat in het teken van ''De Ja-maar klant''. Docent van de dag is Maurice Jennekens; inspirerende trainer, coach, klantoloog, business- en careerbooster. Met zijn bedrijf BOOST helpt hij organisaties en professionals om het maximale uit zichzelf en uit de business te halen. Zijn aanpak onderscheidt zich door toepassing van het ''BOOST Coaching on the job'' concept en advies op maat met focus op directe toepasbaarheid en resultaat.
Het programma start om 16:30 met een hapje en een drankje in de Bodega van De WERKplaats Maastricht. De sessie zal plaatsvinden van 17:00 tot 21:00. Uiteraard is er na afloop voldoende gelegenheid om al het geleerde met elkaar te bespreken. De kosten voor de eerste De WERKplaats college zijn €99,-. Speciaal voor jullie, de bewoners van De WERKplaats, mogen wij deze inspirerende middag aanbieden voor maar liefst €79,-.
Kortom, een evenement om niet te missen. Wil jij erbij zijn? Stuur dan voor 19 februari een email naar info@de-werk-plaats.nl.
Meer weten over Maurice Jennekens en Boost? Neem een kijkje op zijn LinkedIn profiel via deze link https://www.linkedin.com/in/mauricejennekens of ga naar www.boosttraining.nl
De ''Ja-Maar klant''
Verkopen begint pas na de eerste ''nee'' van de klant!
De strijd om de order en de onderliggende concurrentie wordt steeds heftiger. Het is dus zaak om zoveel mogelijk leads te vertalen naar concrete orders. Klanten zijn mondiger, beter geïnformeerd en hebben voldoende keuzemogelijkheden. Dat vraagt meer vaardigheden van u als professional om de order binnen te halen.
Tijdens deze training leert u bewust om te gaan met tegenwerpingen en bezwaren van klanten en deze te vertalen naar commerciële kansen. 80% van de verkopers stopt na de eerste nee van de klant, terwijl 84% van alle orders wordt gesloten na het uiten van de eerste “nee” van de klant. Hoeveel kansen laat u liggen?